Az ember, ha céget alapít, akkor tisztában van vele, hogy rengeteg dologgal szembe kell néznie. Gondolok itt az alapítás nehézségeire, a céges struktúra kialakítására, a munkatársak felkeresésére és egyéb dolgokra, melyek nélkül a mindennapi munka és a célok elérése szinte lehetetlen. Minden vállalkozó nagy vágya az, hogy egy olyan birodalmat tudjon felépíteni, ahol az ő feladata nem a mindennapi munka menedzselésében merül ki, hanem a cég hírnevének öregbítésében és a jó hírnév folyamatos terjesztésében. Ehhez azonban már az alapítás előtt a tervezési fázisban rengeteg erőt és energiát kell rászánni az alapok lefektetésére.
Én ennek szellemében alakítottam ki a céget és terveztem meg minden egyes lépést nagyon részletesen, és azt kell mondjam, hogy nagyon jól is sikerült. Maximálisan megbízható munkatársak és szakemberek segítenek végig minden egyes nap az operatív tevékenységeken és nekem csak néhány dologban kérik a segítségemet.
Nyilván, az új céges telefon flottához a megfelelő samsung szerviz kiválasztásának feladata rám hárul, de már az is a megfelelő döntés előkészítés után, a cégekhez tartozó információkkal, a vonatkozó véleményekkel. A teljeskörű elemzéssel elém tárt öt legjobb alternatívából sem volt könnyű a választás, de hála a jó égnek sikerült megtalálnom a tökéletes céget. A választásban mindig jó voltam, a munkatársak pedig tökéletes segítséget nyújtanak a kutatómunkában.
A szervizzel tehát tökéletesen elégedettek vagyunk, és közben az időm nagy része meg is maradt arra, ami valóban a cégvezető feladata, a cég képviselete, és hírnevének terjesztése, munkák beszerzése. Ezért is tettem a legelején annyi energiát abba, hogy az alapok jól szervezettek legyenek és tökéletes emberekkel tudjak együtt dolgozni, akikben meg tudok bízni és akik tökéletes segítséget nyújtanak számomra nap, mint nap.